OSNOVNI PODATKI PRI NAKUPU

Lastnik spletne trgovine www.poimenuj-zvezdo.si je podjetje Beloved d.o.o., Jezdarska ulica 8a, 2000 Maribor, davčna št.: SI65892267, ki je tako registrirano za opravljanje dejavnosti pod šiframi 47.910. Okrožno sodišče: Maribor.
Nismo zavezanec za DDV.

V spletni trgovini www.poimenuj-zvezdo.si kupujete brez rizika. Vsi izdelki so predstavljeni z osnovnimi podatki, slikami in opisom.
Želen artikel dodate v nakupovalno košarico, kjer sledite postopkom potrjevanja in na koncu vpis vaših podatkov.
Za vsa vaša oddana naročila vam naknadno po e-pošti pošljemo e-pošto z pregledom in potrditvijo vašega naročila.
Spletna trgovina www.poimenuj-zvezdo.si si pridržuje pravico do napak pri slikah prodajnih artiklov.

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Naročeno blago vam dostavi Pošta Slovenije in sicer po sledečih tarifah: Poštnina pri Standard paketu znaša 3,99 € pri Superior paketu in Deluxe paketu pa 5,90 €.
Blago vam dostavimo najkasneje v roku 4 delovnih dni.

V primeru nezmožnosti dostave blaga v 4 delovnih dneh vam sporočimo novi rok dobave ali vam vrnemo vplačani znesek nazaj na vaš TRR
Pri nakupu naših artiklov sistem avtomatsko preračunava stroške dostave in stroške plačila po povzetju.

PLAČILO

Kupcem omogočamo plačilo ob prevzemu.

CENE ARTIKLOV

Cene v spletni trgovini so variabilne in se lahko spreminjajo ter veljajo na dan oddanega naročila.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.
Akcijske cene veljajo samo do poteka določenega roka.

VRAČILO BLAGA

Kupec nima pravice do vračila blaga, saj po 43.č členu ZVpot blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je prilagojeno njegovim osebnim potrebam, po svoji naravi ni primerno za vračilo. Vračilo blaga in vrtnitev stroškov je možno le v primeru, da je prišlo do napake pri izdelavi produkta iz strani našega podjetja. Od tega so izvzeti tehnični izdelki (teleskop) za katerega pa velja, da kupcu pripada pravica, da nam zaradi kakršegakoli razloga vrne blago v 45 dni od prevzema. Zadošča, da nas v roku 14 dni po prevzemu blaga obvestite na e-mail naslov : info@poimenuj-zvezdo.si., blago pa nam nato vrnete v roku 30 dni. Kupec je v tem primeru dolžan nositi stroške, ki nastanejo ob vrnitvi blaga. Blago morajo biti nerabljeno, nepoškodovano in zapakirano. Zavrnjenemu blago mora biti priložen račun. Ponudnik vrne celotno odkupnino v roku 15 dni.

ZASEBNOST PODATKOV

Obvezujemo se varovati vaše osebne podatke, poslane pri naročilu v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.

ARHIVI

Sklenjene pogodbe in računi med naročnikom in prodajalcem so arhivirani na sedežu podjetja Beloved d.o.o., Jezdarska ulica 8a, 2000 Maribor. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo, ki jo pošlje na naš elektronski naslov.

Ob nakupu kateregakoli darilnega paketa, ki zajema poimenovanje zvezde, se od kupca izbrano ime zvezde skupaj z znanstvenimi koordinatami zvezde vpiše v privatni register podjetja (Zvezdni register international). Register se vodi na podlagi znanstvenega kataloga. Ime zvezde se ne vpiše v mednarodne znanstvene registre ali kataloge zvezd. S tem darilom lahko zvezdo poimenujete v smislu trajnega občutja, njegova vrednost je čustvena in ne znanstvena. Ključnega pomena je čustvena podlaga darila, saj poimenovanje zvezde predstavlja trajno personalizirano sporočilo. Gre torej za novo darilno zamisel, ki ne zagotavlja pravnega lastništva. In kar je najpomembnejše, poimenovana zvezda bo vedno povezovala darovalca in prejemnika.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Vse zahtevke za uveljavljanje stvarne napake je potrebno poslati pisno priporočeno preko navadne pošte na Beloved d.o.o., Jezdarska ulica 8a, 2000 Maribor, kjer morajo biti natančno navedeni podatki kupca, številka našega izdanega računa in vzrok poškodbe.
Kupec nam je dolžan najkasneje v roku 2 mesecev po nastanku stvarne napake sporočiti zahtevek za uveljavitev stvarne napake.
V roku 8 dni po prejemu zahtevka za uveljavitev stvarne napake pisno sporočimo odgovor in nadaljna navodila.
V primeru odobrene zahteve za uveljavitev stvarne napake smo vam primorani zamenjati reklamacijski artikel ali pa vrniti celoten znesek za blago, kateri je enak vrednosti nakupa.

GARANCIJA

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec pa z vračilom nima stroškov.

TEHNIČNI KORAKI NAROČEVANJA

Ko se v spletni trgovini odločite za ustrezen izdelek, kliknete na ikono Košarica, kjer se vam izpiše naročen artikel, kjer ga Dodate ali Zavržete iz košarice s klikom na omenjena gumbka.

Prikaže se vam tabela z naročenimi artikli, kjer lahko s klikom na gumbek Spremeni količino spreminjate količino, s klikom na Na blagajno nadaljujete s procesom naročila, s klikom Izprazni košarico izbrišete želene artikle v košarici ali pa s klikom Nadaljuj nakupovanje nadaljujete med izbiranjem in naročanjem novih artiklov.
V primeru, da izberete gumbek Na blagajno, vas sistem vodi do vpisa vaših podatkov, kateri so potrebni za izstavitev račun in nujno potrebni za dostavo.
V polja vpišete vaše podatke, vsa polja, označena z * so obvezna in nujno potrebna za pravilno oddajo naročila. Ko vpišete vse vaše podatke, lahko izbirate tudi možnost, da se vam blago dostavi na drug naslov, kar ustrezno označite s kljukico. Prav tako je potrebno izbrati ustrezno plačilno metodo. Na samem koncu je potrebno označiti, da se strinjate s pogoji poslovanja.

Po uspešnem oddanem naročilu vam bo na vaš e-mail naslov poslano sporočilo z vsemi podatki in naročenimi artikli, katere ste v samem procesu naročanja vtipkali in označili. Naročilnico lahko natisnete ali shranite.